Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 22-Jan-2009 13:54
salam utk semua


Assalamualaikum semua..
rindunya pada fotopages ni.. dah 2 bulan lebih tak jenguk..
sebenonya ummi online ni pakai henfun sbg modem.. ambik celcom broadband yg RM6 sehari..
ummi online hari ni je.. maksudnya dlm 24 ni kena guna tenet ni semaksimum mungkin le..
kalo tak rugi.. nt kalo nk online lg kena le subscribe balik.. rasanya tak dpt nak ngadap
benda ni sangat.. maklum le kebizian bertambah dengan kehadiran hero baru ni..

ummi nak ucapkan terima kasih pada semua teman2 yang tinggalkan komen kat fp ni.. ucapan tahniah dan doa dari anda semua amatlah dihargai..
entry lps tu babahnya yg update... lusa insyaAllah balik le babahnya ke kb.. kak nurin ni
rindu sgt kat babahnya...

ummi tak sempat cite panjang le.. nt kalo senang online lg..
minta maap tak sempat jenguk umah kwn2 semua..
ni wajah terbaru nurin n adiknya..

jumpa lg semua..

© Pidgin Technologies Ltd. 2016